Karolina Älskling !

Saknar dig sjukt alla minnen vi har typ en miljard stycken minns när vi va typ hela tiden haha när vi sov hos mig och gick ut och bada så ropa nån kille och vi bah jag är 18 dom bah max 16 hahaha eller när vi TÄNKTE gå med kattstreck till skolanavslutningen men jag fick damp för du inte hade shorts haha. när du typ bråka med din lillesyrra sen hon smällde dörren och mitt finger dog, eller när vi körde fotbolld med oss själva och dog av garv eller när din mobil gick sönder och du fick add flipp på mig hahaha, okejj vi har tusen mer men orkar inte säga alla för det skulle ta 50000 år men gumman du ska veta att jag älskar dig och du betyder enormt , pågud kommer aldrig lämna dig för jag behöver dig och utan dig är jag inte hel, Asså vi måste böörja vara mer pågud i sommar vi ska göra om allt fyfan vad kul vi hade haha och alla missbildade blder på oss har kvar dom jag dör av gar voh när vi va hos duvetvem sen jag gick ner mohahah sen blev det tråkigt hahah , jag glömde mina vantar hiihih sen alal bah men jävla korv hahahaha, Måste sluta skriva dör av garv haha och när vi blev fett med muolade av alla *skolan muloffer* hahah påguud vi dooog sen vi rulla i snön med flit alla bah är ni dumma i huvudet, Men du ska veta att jag älskar dig grymt( glöm inte valborg när jag och kanya sov hos dig mohahah)
ÄLSKAR DIG BEBIS!♥









ILOVEYOUKAROLINAIZABELLAFAJCZYK!

Kommentarer
lisacorneliaa§

Fin blogg! :)

2011-04-15 14:18:30
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/
kurdisk muslimsk tjej <3

söt bild <3

2011-04-16 15:04:50
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Anonym

svettlök på andra bilden, hahaha

2011-04-21 14:56:53
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: