due det bästa på denna jord

att se dig va som att flyga bland molnen, har aldrig sett
något finare , vackrare , snyggare , sötare.
Du är mitt hela liv, jag älskar dig med hela mitt hjärta.
Kanske är jag inte världens finaste & roligaste .
Men jag ska kämpa för oss, ska kämpa för dig.
För det är dig jag vill ha , Ett liv utan dig
är som ett liv utan luft, ett liv utan liv, ett liv
utan vänner, Du är det bästa som finns,
Jag önskar att att att jag fick se dig hela tiden.
Och att du aldrig skulle försvinna från mig ,
Du betyder unversium, du betyder jord till himmel.
Mister jag dig , mister jag livet..


HAHHAHAH HÅRSPRAY MINNS DU ?♥ :D

Kommentarer
Sofia Pettersson'

Haha stolt fotograf :D :D <333

2010-12-22 08:04:44
URL: http://sofiiaapettersson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: