Jag saknar dig

Jag saknar den person som alltid fanns för mig , han som
fick mig att må bra som jag kunde säga allt till,
han var som min bästavän som jag fanns för och han fanns
för mig i alla lägen han sa så bra saker som fick mig på tå.
Utan honom känner jag mig hopplös visst kanske vi är
vänner men jag saknar när vi faktist kunde säga allt till
varann och när vi hjälpte varann ur allting när vi alltid
bråkade fast typ 3 minuter sen var vi skit bra vänner
igen du finns i mitt hjärta , du skapade min väg.
Du berättade allting för mig , och jag allt för dig .
Vi hjälpte varann ur problem vi litade på varann,
Men sen när skolan började försvann allting.
Det föll i bitar skolan börja och vi pratade knappt.
du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta .
Du vet attdu betyder , och alltid kommer göra...



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: