BÄSTA DAGEN

MED BÄSTAVÄN SOFIA, GUMMAN DU BETYDER ALLT. JAG HAR BARA EN BÄSTAVÄN EN PERSON SOM BETYDER MEST(&FAMILJENDÅ) OCH DET ÄR SOFIA INGEN KOMMER NÅGONSIN BETYDA LIKA MYCKET .
DET ÄR SANNA ORD.
Sofia inget mig utan dig


Men nu om dagen först va vi i centrum och väntade på hennes mamma när hon kom drog vi t vårdcentralen och va där ett tag och ah sen droog vi t mig och typ satt vid datan och sen så va vi med Crille & Jimi
haha fan vilka skööna killar, aja vi hade skit kul sen skulle alla dra och äta så nu sitter
jag ensam i mitt lilla rum, Utan kille.

HELT SINGEL :'(


Kommentarer
Sofia!

Aaawi Jessie, jag äskar dig lika mycket som min familj gummman ! <3333333

2010-11-19 07:18:29
URL: http://sofiiaapettersson.blogg.se/
Anonym

sluta va fjortis !

2010-11-19 15:14:43
Anonym

joo du tar ju fjortis bilder !?

2010-11-19 20:40:52
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: