Jag flyger , neråt

Mitt humör funkar inte folk frågar vad det är i skolan, vad ska jag svara.
Vill inte berätta för någon om dig. Bara ha dig själv. men varje sak jag gör misslyckas
Du betyder fan mer en nästan alla mina vänner. Jag vet inte varför men
du gör det. men iaf jag mår fan inte bra, jag mår sämre en sämst. kan inte le.
Med dom andra. kan inte skratta. vågar knappt krama någon kille.
rädd för att förlora det jag älskar. du., men jag klarar det inte. jag mår inte bra.
Jag älskar dig förstå det nån gång. Jag kommer aldrig glömma dig. kommer
må dåligt tills du förklarar varför de blev såhär. Jag hatar och bråka med dig
det vet du men du säger att du älskar mig , visa det då. Eller kanske du ljuger.
Jag orkar inte mer.
Vill bara lägga mig ner och dö.



Kommentarer
S T E F F I

Finns gumman, älskar dig <3

2010-11-22 21:09:37
URL: http://stephaniesophieskyttner.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: