Storhandlat

Har varit i farsta handlat 3 par Jeans, 2 bar låga i midjan och 1 par höga ,
sen har jag kpt en till tröja som min rosa fast grå och 2 förpackiningar hårnålar.
ett par toffsar och en dream mousse (stav)
Älskar er mami & papi ♥
sen va vi i rusta och köpta massa julpynt och saker, och lite mat osv.
Sen åkte vi till City gross köpte mer mat & Coca Cola vanilla &
COCA COLA CHERRY , gottgott !
Fick allt jag ville ha idag brukar det men endå..
ÄLSKAR ER MAMI & PAPI NI ÄR BÄST!
ikväll ska jag kolla på film med familjen och
ha det gött, sen imorrn ska jag vara med Sofia och några..
Idag kommer det bli skit najs, ibland älskar jag att inte vara med
vänner och bara umgås med familjen. För jag har
världens bästa även om jag intre alltid får som jag vill.
Men dom är bäst♥

'

Kommentarer
Anonym

varför har du jämt den där bilden ? den är inte äns fin..

2010-11-28 12:26:26
Anonym

hahaha visst , hon är fulaste

2010-11-28 14:51:41
izabella

nej hon e söt !

2010-12-25 21:04:20
URL: http://loveizabella.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: