DU BETYDER FÖÖÖR MYCKET!

Leonie Palmqvist,

ÄLSKAR DEJ OBESKRIVLIGT MYCKET!♥
Finns du finns jag lever du lever jag,
gumman du betyder så hääääääääääär mycket eller mer då,
men du ska veta att du är underbar, inte som alla andra
speciell när jag är med dig mår jag bäst,
du är något riktigt stor inom mig, kanske inte är världens bästa
eller världens finaste. ibland kanske jag är världens tråkigaste,
men du har älskat mig för den jag är och inte
försökt göra mig till någon annan
du har vari min vän i nöd genom eld och vatten,
Gumman du ska veta att du är bäst, du är en vän värd att ha.
Du är solens värme,.
Går du vilse ska jag vara din stig & lampa.
Försöker någon döda dig får dom ta sig egenom mig först.
åker du i fängelse sitter jag brevid .
Står du ensam lovar jag att finns där. lyssnar ingen
lyssnaar jag mer en på nått annat.
Gumma aså duu är så fin så bra så underbar.
mister man dig mister man livet av det bra.
Vissa beskriver dig som kaxig och allt, men dom ska veta
att du är en underbar vän som alla vill ha.
Dom visar bara avensjuka.
vi lever med många vänner , dom kommer och går.
men vissa dom stannar genom livet och dör med dig.
så vill jag ha dte med dig. gumman jag vills stå vid din sida
och ha kul, jag vill stå vid din sida ocha lltid va din vän.
jag vill inte gå före och leda dig ,
eller gå efter och följa dig. jag vill gå brevid
dig och vara din vän genom livet.
Du kanske hatar mig eller ine älskar mig lika mycket
siom jag älskar dig. Men det viktiga är att du vet att jag
alltid kommer finnas för dig och att jag alltid kommer
att älska dig . hoppas det kan vara du och jag.
att vi kan förbli vänner. Något inom mig skriiiker
när vi inte är vänner. och leer när vi är vänner och med varandra.
När du ligger på sjukhus i koma eller vad som helst.
Lovar jag att sova där och ge dig det du behöver.
För det är du värd.♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: