Det svider.

LYSSNA PÅ LÅTEN.
-Maja Eskelinen.
Att ha det så här svider. att inte kunna kalla
dig bästavän.
att inte kunna vara med dig. att inte få höra
ditt skratt, att få dig skratta & att vara lycklig
och glad med dig.
Du är faktiskt nått riktigt stort inom mig. jag kan
inte ha det så här. det får mig att känna mig värdelös.
Utan något liv. Utan lycka utan glädje.
För att ha en rolig vän som du. En som får mig att skratta
för varje sekund som går. Jag känner mig tom.
Inget att säga varken skratta gråta eller le.
Finns inget i mig bara tomhet.
Kan inte le längre. Kan bara Fake le.
Man får inte hur många chanser som helst, man får 1
förstöt man det funkar det inte. Ska man klara det.
ska man vara en bra vän. Och jag är inte värd dig.
Men du vet. Kommer alltid älska dig mer & mer.
Finns för dig hela tiden, Slutar aldrig älska dig.
Hur mycket du en hatar mig.♥





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: