Hemma slapp dag

har inte gjort något speciellt idag alls, leonie kunde ju inte skulle vara med Olivia &Jenney
och åka till farsta men nej palla inte sen skulle jag vara med dom när dom kom hem men
haha ingen aning Olivia skulle messa men hon kanske har glömt eller något?'
I dont know men shit idag äre mycket helisar och sånt som kommer fram. och hell yeeah
Singel life äger fan kan skriva allt till killar och allt. jag ångrar min känslor på inmläggen innan.
Eller still gillar han men shiit ni ska bara veta jag chatta med världens sötaste kille igår?'
Men han är 95a haha 15 assåå. men han är sötast shiit assåå och jah måste
fan ta nummret o.O Haha shit är lite desperat men snygga killar som han finns inte
överallt? :o Hihii:$ Han tyvker jag är sööttt :) Hahah fuuan vad happy man blir
Men hejdå mitt inlägg suugger APA

KyssN


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: