Idag har jag varit med Steffi

Idag har jag vart med steffi som ni ser i rubriken , vi har haft det najs
ahaha kom på värsta bästa låten fan :) Fråga steffi själva ;)
Så jävla skön och så börja vi as garva kiss nästan på mig mihihi :)
huhu haha jag är så sköön asooew :) och ah vi har haft det najs sen vid halv sju skulle hon hem och äta så följdde jag med sen gick jag hem igen :) sen ååt jag nu kollar jag på fotboll
och suéde = sverige kom igen nu ! LOVE YOU SWEDEN,
ajah måste kolla nnu
KyssN

UPDATE: KOM IGEN SVERIGE 2-0 TILL HOLLAN VAFAN , KOM IGEN NU .
PUSSN ♥

ÄLSKAR DEJ FLUMMBÄSTEVÄN !




ÄLSKAR DEJ STEPHANIE SNORKRÅKA :)


Kommentarer
steffi

älskar dig oxå bästavän

2010-10-14 17:38:28
URL: http://stephaniesophieskyttner.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: