Kort om mig

Jag heter Jessica Korpelainen, jag har många vänner. Många av mina vänner är dom bästa man kan ha ;)
Jag älskar music det är för mycket för att förlora. Inget omkring (killar) går bra. Så
får fixa det senare. Och jag går i 6A i en skola. Jag har min mail och ni vill skicka nått.
tar inte emot annars. Orkar inte ta från andras bloggar. Förlåt, men har ont om tid för det hela dagarna.
Mina vänner måste jag vara med Hinna blogga. och massa annat. Så vill ni ha upp idolbilden länken och
någon hälsning skicka till min mail. Jah älskar Dessies blogg, hennes blogg är skitsnygg och hon har bra mode
stil. Kanske inte det ni tycker. Vem är eran blogg idol? ocksåvidare. Jag kommer ta upp mer
om mig i bloggen senare. ni har nog just nu så det räcker. KyssN


Mail: [email protected]
Facebook: Jessica älskar Sofia

Det var det hejdå

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: