Det finns en saknad.

Ibland känns allting så perfekt, men det är bara för man inte vet vad som
kommer hända. hjärtan blir till svarta hål , kärlek blir till hat.
vänskap blir till bråk. Ett liv utan den där, det är som ett tomt hål.
Du lovade, du svek. vill kunna förlåta dig och alltid vara din vän.
Men jag kan bara inte , aldrig mer. antar jag.Slutet är inte alltid gott.
Men skapar man det , så blir det så. Ett liv utan dig är som
människan utan luft eller utan vatten.
Jag kanske inte alltid är världens roligaste och snällaste.
Men jag försöker , försöker något som aldrig kommer funka.
Mitt hjärta slår för dig, min hjärna lever för dig.
Men hur mycket jag än försöker sluta tänka på dig,
det går inte. Kärlek är inte det bästa. Men varför känns det
så fel att försöka släppa dig, för att jag vet att jag inte klarar
mig utan dig. Jag vet inte om du älskar mig eller inte.
Jag vet inte om du hatar mig eller inte. Jag vet inte vad du vill.
Men jag saknar dig, hela dig. du är det finaste jag vet.
du är det bästa som finns, men hur mycket jag än
försöker så misslyckas jag. jag älskar dig så mycket att det finns inte.
Du fick mig som lyckligast, men utan dig är jag tom.
Fylld av tårar som vill rinna ner..

Jag älskar dig..




Kommentarer
Anonym

veem??

2011-01-30 00:31:13
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: