TRÅKAR

1. Vad skulle du säga om din flickvän/pojkvän var otrogen mot dig?
aa vet:)<33

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jag sa hur mår du :) <3333333

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss? 
Vad gör du:)<3

4. Vilket sms blev du mest berörd av? 
Men vad? , du kallar mig dryg? ;o

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
K :-p <33


6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? 
Men åh, de du vet jag gör tar jag :P <33

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? 
Hahahaha .. <33

8. Vad vill du höra mest av allt? 

Försent har skickat t ALLA <3


9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt? 
Tror d jag inte visste det? :) <33

10. Din romantiska replik? 
Asso bry dig inte

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

Men idiot, heter spelet bara mario eller?

nej x) <33


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: