Leonie Happy Ilse Palmqvist älskling!

Saknar dig saknar allt vi hade, när vi va skit ofta och alltid skratta. Alla minnen betyder mer en 1000000 ord, Du är någon jag aldrig vill/kommer glömma , kommer aldrig släppa dig du är underbar, jag älskar dig precis som du är. Asså du är underbar utan dig är jag inte hel utan dig kan jag inte kallas människa, Utan dig är jag som en människa utan luft eller som hav utan vatten, En lärare utan elever.  Minnerna med dig äger, Ska kämpa för dig tills mitt sista andetag jag lovar. Det finns ingen som du, Jag älskar dig verkligen , jag menar det. Skulle aldrig aldrig aldrig släppa dig oavsett vad som händer, Minns du på fritids när vi alltid tog dom bästa datorn och dampa när den andra kom före och förstörde för varann hela tiden, och vååra pizzor hahah när vi busringde crille och anton och bah wooofff / mjaaooooo och skrev hahaha , Vi har så sjuka minnen älskar dig så ootroligt mycket du kommer alldrig förstå , Vi ska alltid vara vänner för jag lever inte utan dig och så är det! , JAG ÄLSKAR DIG 10000000000000000 GÅNGER RUNT JORDEN OCH TILLBAKA, FÖRSTÅ ATT JAG ALDRIG LÄMNAR DIG♥Med dig kan jag vara mig själv jag kan ha kul jag kan skratta , jag är stolt över att ha dig som vän, dom som inte har dig som vän går miste om någonting riktigt stort. Om jag hade inte haft dig i mitt liv skulle jag inte vara den glada personen jag är idag , Du har fått mig till något underbart fast du är underbarare, Gumman du har ett hjärta av guld , du är guld värd och meeer, Utan dig mår jag bara inte bra, Du har fått mig att förstå vad äkta vänskap är, vad äkta lycka innebär. Gumman du är mer en bara en bra vän , du är dne där bästa som finns i alla lägen, du har funnits för mig i vårt och torrt och jag lovar att finnas för dig tills våra sista andetag, om luftenpå jorden tar slut får din mina sista andetag, Du är obeskrvlig och vet att jag inte är bra på det här, men det sista jag vill säga, Utan dig inget mig, Jag älskar dig på riktigt!♥


Kommentarer
Anonym

hej, allt bra? :)

2011-03-25 16:45:29
julle

hej, allt bra? :))

2011-03-25 16:45:57
URL: http://jjulleeee.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: